Використання смартфона збільшує час перебування в ресторані на 77%

Опубліковано в категорії Новини 11:52

смартфон

Власники одного ресторану в Нью-Йорку перейнялися проблемою негативних відгуків в Інтернеті з приводу швидкості обслуговування в їхньому закладі. Багато відвідувачів скаржилися на те, що столики майже завжди зайняті і дочекатися вільного місце практично неможливо. Адміністрація вирішила зрозуміти, що стало причиною раптової появи великого числа незадоволених клієнтів і провела власне розслідування. Для цього були використані відеозаписи, зроблені з різницею в 10 років: 1 липня 2004 і 3 липня 2014 року. Порівнявши два робочих дня власники прийшли до цікавого висновку: у тому, що столики ресторану зайняті більше, ніж зазвичай, винні смартфони відвідувачів, через які середній час перебування в ресторані збільшилася на 77%. За 10 років поведінку відвідувачів значно змінилося, і причиною тому стала “розумна” електроніка.

смартфон в ресторані

У 2004 році, коли слово “смартфон” ще не увійшло в наш побут, а мобільні телефони були оснащені мінімумом функцій, на вивчення меню та замовлення обраних страв йшло в середньому 8 хвилин. Приблизно через 6 хвилин на столі з’являлися перші страви, після чого починалася трапеза. По закінченню обіду відвідувачі просили принести їм рахунок, оплата якого займала в середньому 5 хвилин. Загальна тривалість відвідування ресторану становила 1:00 5 хвилин.

У 2014 році відвідувачі починають своє перебування в ресторані з пошуку доступною Wi-Fi-мережі, а замість вивчення меню, яке приносить гостям офіціант, відвідувачі уважно дивляться в екрани смартфонів, не звертаючи увагу на перелік страв. Найчастіше, навіть відкривши меню, відвідувачі продовжують користуватися смартфонами. У середньому на те, щоб зробити замовлення, йде 21 хвилина. Цікаво, що час подачі страв за 10 років не змінилося – через 6 хвилин перші порції вже на столі, проте 26 з 45 відвідувачів навіть не думають приступати до їжі. 3 хвилини йде на те, щоб сфотографувати принесені продукти на камеру свого смартфона. 14 з 45 осіб особливо відзначилися, фотографуючи не тільки себе на тлі їжі, а й сам процес поглинання їжі. Завантаження фотографій в соціальні мережі займає ще кілька хвилин, після чого деякі продовжують сидіти і чекати перші відгуки та коментарі. Цікаво, що після цього 9 відвідувачів поскаржилися офіціантові на те, що їх їжа дуже холодна.смартфон в ресторані1
Збільшилася і час оплати рахунку. В даний час від моменту закінчення обіду до отримання рахунку проходить в середньому 20 хвилин. Сама процедура оплати рахунку не займає багато часу, тобто обслуговування в ресторані з боку персоналу не постраждало. Таким чином, в даний час середній час відвідування ресторану становить 1 годину 55 хвилин, що на 77% більше, ніж 10 років тому.

1 коментар »

  1. Коментар Olesya — 20.07.2014 в 12:36

    так що тепер в ресторан не ходити???

RSS-стрічка коментарів до цього запису. Адрес для трекбека

Ваш відгук